Archive for December, 2005

27
Dec
05

the year two thousand five…

Glad to see 2005 go ( yes or no )?
~ I would have to say yes.

Age turned in 2005?
~ I got the so-called key to my freedom. Go figure.

Did you change your hair in 2005? How?
~ Yup. Got myself a fringe and I dyed my hair after two years of my oh-so-boring original haircolour. 🙂

The best part of 2005?
~ The best would be my trip to Genting. Super cool.

The worst part of 2005?
~ Mummy’s cancer scan turned out positive again and had to go for chemo after we thought everything was okay. Yeap. That’s the worst.

Did you make any new friends in 2005? Who?
~ Yup. Alice and Juzaili to name a few of them.

Any new crushes in 2005? Who?
~ Yup. A celebrity crush. On Nelly, after watching ‘The Longest Yard’. =D

Do they know?
~ I wish. =p

Who will you never forget?
~ Those I love.

Who did you wish you did not meet?
~ The slut.

Did you have a boy/girlfriend in 2005?
~ Yes. I still have one. The same one. ;p

Did you fall in love in 2005?
~ Yup. With photography.

Did you catch someone in a lie in 2005?
~ Sadly, yes.

Did you call them out?
~ Absolutely.

Did you get caught in a lie? What was it?
~ Haha. Yes. It’s a secret though. Huhu.

Funniest moment of 2005?
~ When ‘Serendipity’ became two syllables to Barath. Still cracks me up until now!

Most embarrassing moment of 2005?
~ Err..when at last became alas? I can’t really think of a ‘most’ embarrassing moment right now.

The funniest thing you you saw on TV in 2005?
~ An oh-so-cute-and-damn-funny ‘bored’ baby on ‘The America’s Funniest Videos’.

The funniest thing you heard on the radio?
~ Mawi’s singing. No offence though.

Did you take any vacations in 2005? Where?
~ Yup. Genting Highlands.

Any new hobbies of 2005?
~ Blogging. Photo-editing (unfortunately I suck at it).

Did you get a new job in 2005?
~ Well, yes during the mid term break.

Did you lose a job in 2005?
~ I quitted. Does that count?

Did you host a party in 2005?
~ No.

Did you get in any car accidents in 2005?
~ Nope. Alhamdulillah..

Did you get a ticket in 2005?
~ Hehe. No.

Were you ever arrested in 2005? Wanna say for what?
~ Nope!

Where did most of your money go?
~ Prepaid topups and clothes shopping.

What song will always remind you of 2005?
~ Stickwitu by The Pussycat Dolls. Definitely.

In 2005, did you lie to miss a day of work / school?
~ Yes to both work and school. I’m naughty, I know. =p

Did you move in 2005?
~ Nope.

Did you wish on a shooting star in 2005?
~ Nope.

Has your wish come true?
~ Nope. Tak wish pun la.

Did you have a sleep over in 2005?
~ Sort of laa..

What’s the ringer on your cellphone?
~ Currently, Mariah’s Don’t Forget About Us for my messages, Check on It by Beyonce as my default tone, Heard ’em Say by Kanye West ft Adam Levine for family, James Blunt’s You’re Beautiful for close friends and Stickwitu by the Pussycat Dolls for my papa. Hehe, in detail lagi tau.

Your favorite commercial of 2005?
~ The Merdeka Ad which starred Sharifah Amani. By Petronas I think. Huhu.

Did you go to any concerts? Which ones?
~ Nope.

Tell us a valuable life lesson you learned in 2005:
~ Forgive and forget. It’s not as easy as it sounds. In fact, it’s really really tough! But I think I’m slowly getting the hang of it. Alhamdulillah. 🙂 And that anger and revenge is no good and no use at all.

Here’s wishing all of you a Happy 2006! God Bless.
Tons of love from me!


xoxo

Advertisements
26
Dec
05

i have a twin…

Christmas day at Aunt Charlotte’s + Aunt Thelma’s place was fun. Especially the photography session with my oh-so-wacky cousins. Sampai berpeluh-peluh and almost everyone of us had headaches from the camera’s flash as after that. I wanna upload the photos but I still don’t have them. Faiz said he’ll send them to me soon. How soon is that, we’ll just have to wait and see. He’s IT illiterate as so he claims. ;p
Lunch was very filling with chicken pie, turkey etc, not to mention me snacking on chocolate cake and tarts every now and then, so I just had to skip dinner for the sake of my body. Haha.
I got a blouse, a pair of white linen pants, a handbag, and a watch. Thanks Aunty Maziey. When is someone gonna get me a digicam? For my birthday maybe? *hint hint* =p
But I still think the ‘best’ thing that happened yesterday was when someone asked Mummy whether Marlene and I were twins. Haha. Poor Marlene. Haha. =D

Just came back from Shah Alam, got myself a place to stay already, put most of my stuff there with the help of Marlene and Daddy. 🙂

Am trying to register my subjects for next semester online now. I have to register at my faculty tomorrow.

Will be going to Uncle Chris and Aunt Caroline’s place later this evening. I’m pretty sure there will be good food there to enjoy! Gosh, we don’t have a present for Ethan! I guess we still have time to shop, I hope.

One month has passed already huh? *sigh*
It’s the starting of a new semester. And soon the starting of a new year. 🙂
Wish me luck!

xoxo

24
Dec
05

tis’ the season to be jolly…

It’s Christmas Eve, tomorrow we’ll be gathering at Aunt Thelma’s place as usual. Will I still get pressies? *dreaming*

Merry Christmas people! May this Christmas be merry and bright!
Let’s go shopping on Boxing Day! =D

xoxo

23
Dec
05

taken off…

Mummy was discharged today, Alhamdulillah. Apparently, the growth was inactive. But we still have to wait for the CT scan results to be sure.

Got my results, Alhamdulillah it was better than I expected eventhough it was not that excellent.

Papa came to Gombak to meet me last Tuesday. 🙂

My room’s okay now. Just wanna put up the shelves. 😉

So all that pretty much takes off a lot from my mind, as elaborated in my previous post.

Finally met Feli last Wednesday night, with the gang of course. Met up at Burger King, Sri Hartamas and Gan could not believe I did not order the French Chicken he highly recommended. Gan, Burger King takkan lari, next time I makan okay? =p Had loads of fun. We even went to Cheryl’s place to place Charades later in the night. Sangat happy!

Met Diana this evening, she drove her new Myvi. 🙂 After that, Papa took me to Shah Alam to have a look at a house to rent. It was ok. Think I’m just gonna confirm with the owner tomorrow. A bit tired now. Good night people.

xoxo

19
Dec
05

i need pills…

Still can’t doze off. There’s like a million things in my mind. (Macam menteri pulak aku ni.) But it’s a fact. Mummy’s going to be admitted again this Wed, I still haven’t got a place to stay next semester which is like only a week away, I’m going bonkers thinking about my soon-to-be-out results, I haven’t seen my Papa for more than a week now (Ini mengada-ada je.), my room’s still in a mess and I miss my friends.

Grrrr…. hehe. Over pulak aku ni. =p

Yesterday (Saturday), Mummy’s elder brother, the only one whom I’ve never met before in my entire life due to unavoidable circumstances came over from Sabah. He spent the night here. His non stop jokes were hilarious! He spent some quality time tutoring Marlene, helping her with her maths. (He IS a Maths tutor.)

Err, I guess that’s all that I’m able to squeeze out of my mind at this moment.

xoxo

17
Dec
05

i can see light…

At last, I can see the ceiling when I sleep! Marlene and I successfully ‘split’ the double decker bed into two separate ones with the help of Daddy. We’ve rearranged the room and finally it’s looking like a room. Not a pig sty. 😉
Still have some cleaning and arranging of stuff to do. Need to get a magnetic board or something to stick my pictures etc. Waiting for Daddy to teach me how to use the drill, wanna drill some holes to put some shelves on the wall. Hehe. Big ambitions for such a small room. Marlene has got her new cupboard. Everything’s going as planned I might say. 🙂

I need to go out la, I’m getting pretty bored here. I miss Diana.

xoxo

16
Dec
05

look who you’re messing with..

Regina
You’re totally REGINA GEORGE!

Am i mean or what? Hehe.
Take the quiz!

xoxo




Peek – A – Boo !

NONSENSICAL THOUGHTS OF MINE.

This is mine. Not yours.
So keep your censuring to yourself, thank you.

DON'T JUDGE ME.
YOU'RE NOT GOD.

feeling The current mood of hunnylis at www.imood.com at the moment.

Make my day !

Hot Clicks

Recent Comments

Felicia on knocked up.
aPis on crush.
aPis on ^breakdown.
Melissa on pikachu.
Felicia on pikachu.

Stats

  • 28,851 visitors since June 22, 2006

Calendar

December 2005
M T W T F S S
« Nov   Jan »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Readers Online

counter